Feilrapportering

Oida… Feil burde ikke skje, men hvis du registrerer feilen skal vi bistå så godt som mulig. Feilen sendes direkte til oss og vår utviklingspartner som også i noen tilfeller vil svare deg direkte.

  • Tips til best mulig feilrapportering
  • 1. Vær konkret med hva feilen faktisk er f.eks: «Brukeren Lars Larsen får ikke logget inn på brukeren sin selv om den er opprettet.»
  • 2. Gi ekstra informasjon som dere har: «Lars ble registrert 01.01.2022 av meg via mitt kontrollpanel. Han har heller ikke fått noen e-poster som bekrefter registreringen. Kanskje jeg har skrevet feil e-post?»
  • 3. Er du i tvil, er det bare å gi så mye informasjon som mulig, som kan være relevant. Beskriv gjerne hvilken nettleser, om det utføres fra PC/Mac/Mobil enhet o.s.v.
Fyll inn samme e-post du benytter for å logge på Lunsjhuset
I noen tilfeller kan vi ta kontakt på telefon i forbindelse med ytterligere feilsøking, men de fleste svar sendes per e-post.
Jo mer detaljert rapporteringen er jo større er sansyneligheten for at vi kan feilsøke problemet. F.eks hvilke brukere gjelder det, hvilken dato gjelder det?