Info og vilkår

ÅPNINGSTIDER ORDRE- OG KJØREKONTOR
Kontortid: Mandag – fredag 07.00 – 14.00

LEIE AV PERSONELL
Leie av kantinepersonell:          Kr 320,- pr time + mva

Bestilling

BESTILLINGSFRIST FOR LEVERING, MED FORBEHOLD OM LEDIG KAPASITET.
Arrangementer under 50 personer: 3 virkedager før leveranse.
Arrangementer over 50 personer: 5 virkedager før leveranse.
Dette gjelder også endringer av eksisterende bestillinger.

VIKTIG INFORMASJON OM BESTILLING
Vi oppfordrer alle våre kunder til å legge inn sin bestilling så tidlig som mulig. Ved behov kan små endringer og oppdateringer gjøres frem til den faktiske bestillingsfristen.

NB: Vi besvarer alle bestillinger/forespørsler fortløpende. Hvis du ikke får svar innen 24 timer må du kontakte Lunsjhuset på nytt.

Avbestilling

AVBESTILLINGSFRISTER
Arrangementer under 50 personer: kl 12.00 to hverdager før leveranse.
Arrangementer over 50 personer: kl 12.00 tre hverdager før leveranse.
Ved avbestilling etter utløpt frist, men før avtalte leveringsdag faktureres 50 % av totalbeløpet.
Ved avbestilling på avtalt leveringsdag faktureres 100 % av totalbeløpet.
Avbestilling av personell gjelder løpende mnd + 1 mnd.

Priser og levering

PRISER OG LEVERING FOR BEDRIFTSKUNDER
Alle produkter rettet mot bedriftskunder; firmalunsj, bedriftsmeny, overtidsmat o.l er priset eks. mva. og levering. Dette er merket på gjeldende sider og produkter.

Levering til firma i Oslo med fast levering: kr 49,- + mva.

HENTING AV BESTILLING
Det er mulig å hente bestillinger hos Lunsjhuset på følgende tider:

Mandag – fredag                  07.00 – 14.00
Lørdag                                  Stengt
Søndag                                 Stengt

Lunsjhuset
Phillip Pedersens vei 20
1366 Lysaker

KONTROLL AV LEVERANSE

Ved avvik mellom ordrebekreftelse og leveranse kontaktes Lunsjhuset umiddelbart på tlf. 45480070. Dette for at vi skal kunne behandle avviket raskest mulig. Det er kjøpers ansvar å kontrollere at leveransen samsvarer med ordrebekreftelsen.

LEVERINGSTID OG FORSINKELSER
Vi leverer bestillingen innen avtalt leveringstid (+/- 15 min). Ved behov kan vi levere opp til én time tidligere. Ved forsinkelser kan kjøper kreve avslag:
45 min til 1 time forsinket -10 % på totalbeløpet
Utover en time forsinket -20 %. på totalbeløpet

Forsinkelser forårsaket av unormale trafikksituasjoner, vanskelige værforhold eller feilaktig/manglende leveringsadresse, telefonnummer etc. betraktes som Force majeure og avslag kan ikke kreves.

BETALING
Betaling skjer med faktura, kort eller Vipps ved bestilling. Vi fakturerer fortløpende etter at bestillingen er mottatt. For nye kunder settes alltid forfall før levering.
Korrekt fakturaadresse med evt. referansenummer, kostnadssted eller annen merking må være avklart før levering.

Betalingsfrist v/avtale: 10 dager

Fakturagebyr: kr 69,-

Forbehold:

Vi tar forbehold for eventuelle skrivefeil på siden vår, og vilkår eller priser som ikke har blitt oppdatert på alle sider.
Endelige og riktige priser blir bekreftet ved bestilling. Dette gjelder også minsteantall og vekt pr porsjon.
Vi forbeholder oss også retten til å avvise kunder av forskjellige årsaker, og uten å måtte begrunne og diskutere det.
Det kan også opprettes egne leveringsbetingelser for spesielle ordre.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Lunsjhuset AS

Organisasjonsnummer:

922645442

Navn/foretaksnavn:

Lunsjhuset AS

Organisasjonsform:

Aksjeselskap

Forretningsadresse:

Philip Pedersens vei 20
1366 Lysaker

Kommune:

Bærum/Oslo

Telefon:

45480070