Vilkår og informasjon
Praktisk informasjon, vilkår og betingelser i forbindelse med leveranse og avtaler med Lunsjhuset AS.
ÅPNINGSTIDER ORDRE- OG KJØREKONTOR
Kontortid: Mandag – fredag 07.00 – 14.00
LEIE AV PERSONELL
Leie av kantinepersonell: Kr 400,- pr time + mva
Bestilling
BESTILLINGSFRIST FOR LEVERING, MED FORBEHOLD OM LEDIG KAPASITET.
Arrangementer under 50 personer: 3 virkedager før leveranse.
Arrangementer over 50 personer: 5 virkedager før leveranse.
Dette gjelder også endringer av eksisterende bestillinger.
VIKTIG INFORMASJON OM BESTILLING
Vi oppfordrer alle våre kunder til å legge inn sin bestilling så tidlig som mulig. Ved behov kan små endringer og oppdateringer gjøres frem til den faktiske bestillingsfristen.
NB: Vi besvarer alle bestillinger/forespørsler fortløpende. Hvis du ikke får svar innen 24 timer må du kontakte Lunsjhuset på nytt.
Avbestilling
AVBESTILLINGSFRISTER
Arrangementer under 50 personer: kl 12.00 to hverdager før leveranse.
Arrangementer over 50 personer: kl 12.00 tre hverdager før leveranse.
Ved avbestilling etter utløpt frist, men før avtalte leveringsdag faktureres 50 % av totalbeløpet.
Ved avbestilling på avtalt leveringsdag faktureres 100 % av totalbeløpet.
Avbestilling av personell gjelder løpende mnd + 1 mnd.
Priser og levering
PRISER OG LEVERING FOR BEDRIFTSKUNDER
Alle produkter rettet mot bedriftskunder; firmalunsj, bedriftsmeny, overtidsmat o.l er priset eks. mva. og levering. Dette er merket på gjeldende sider og produkter.
Levering til firma i Oslo med fast levering: kr 49,- + mva.
HENTING AV BESTILLING
Det er mulig å hente bestillinger hos Lunsjhuset på følgende tider:
Mandag – fredag 07.00 – 14.00
Lørdag Stengt
Søndag Stengt
Lunsjhuset
St Olavs gate 24
0166 Oslo
KONTROLL AV LEVERANSE
Ved avvik mellom ordrebekreftelse og leveranse kontaktes Lunsjhuset umiddelbart på tlf. 45817015
. Dette for at vi skal kunne behandle avviket raskest mulig. Det er kjøpers ansvar å kontrollere at leveransen samsvarer med ordrebekreftelsen.
LEVERINGSTID OG FORSINKELSER
Vi leverer bestillingen innen avtalt leveringstid (+/- 15 min). Ved behov kan vi levere opp til én time tidligere. Ved forsinkelser kan kjøper kreve avslag:
45 min til 1 time forsinket -10 % på totalbeløpet
Utover en time forsinket -20 %. på totalbeløpet
Forsinkelser forårsaket av unormale trafikksituasjoner, vanskelige værforhold eller feilaktig/manglende leveringsadresse, telefonnummer etc. betraktes som Force majeure og avslag kan ikke kreves.
BETALING
Betaling skjer med faktura, kort eller Vipps ved bestilling. Vi fakturerer fortløpende etter at bestillingen er mottatt. For nye kunder settes alltid forfall før levering.
Korrekt fakturaadresse med evt. referansenummer, kostnadssted eller annen merking må være avklart før levering.
Betalingsfrist v/avtale: 10 dager
Fakturagebyr: kr 69,-
Forbehold:
Vi tar forbehold for eventuelle skrivefeil på siden vår, og vilkår eller priser som ikke har blitt oppdatert på alle sider.
Endelige og riktige priser blir bekreftet ved bestilling. Dette gjelder også minsteantall og vekt pr porsjon.
Vi forbeholder oss også retten til å avvise kunder av forskjellige årsaker, og uten å måtte begrunne og diskutere det.
Det kan også opprettes egne leveringsbetingelser for spesielle ordre.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Lunsjhuset AS
Organisasjonsnummer:
922645442
Navn/foretaksnavn:
Lunsjhuset AS
Organisasjonsform:
Aksjeselskap
Forretningsadresse:
St. Olavs gate 24
0166 Oslo
Kommune:
Oslo
Telefon:
458 17 015